Pirkimo - pardavimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pardavėjo (Miglės Tvaskutės, individualios veiklos pažymos nr: 1449584 www.skanula.lt) ir Pirkėjo teises, pareigas bei atsakomybę, perkant prekes internetinėje parduotuvėje.
1.2. Prekių pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas suformuoja užsakymą, pasirenka apmokėjimo būdą ir paspaudžia mygtuką „Apmokėti“.
1.3. Pardavėjas turi teisę bet kada keisti Taisykles. Taisyklės taikomos tuo metu galiojančia redakcija.


2. Pirkėjo teisės ir pareigos

2.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
2.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu  arba telefonu  ne vėliau kaip per 12 valandų  nuo prekės užsakymo (kol prekė neišsiųsta).
2.3. Pirkėjas įsipareigoja pateikti tikslius duomenis ir neperduoti savo paskyros duomenų tretiesiems asmenims.
2.4. Pirkėjas įsipareigoja neatšaukti užsakymo po jo apmokėjimo, jeigu prekės jau išsiųstos (pagal LR teisės aktus maisto produktai – negrąžinami, nebent nekokybiški).
2.5. Jeigu pirkėjas, prekių pristatymo metu atsisako priimti prekes, be svarių priežasčių Pardavėjas turi teisę pareikalauti Pirkėjo padengti išlaidas už siuntos grąžinimą. 
2.6. Naudodamasis elektronine parduotuve, Pirkėjas patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.


3. Pardavėjo teisės ir pareigos

3.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes pagal kliento pateiktą užsakymą ir užtikrinti jų kokybę.
3.2. Pardavėjas turi teisę laikinai ar visam laikui nutraukti svetainės veiklą be išankstinio įspėjimo.
3.3. Pardavėjas turi teisę atšaukti užsakymą, jei yra pagrindas manyti, kad pirkėjas pateikė klaidingus duomenis ar ketina pažeisti taisykles.


4. Prekių kainos ir apmokėjimas

4.1. Prekių kainos nurodomos eurais (EUR) su PVM, jeigu jis taikomas.
4.2. Pirkėjas už prekes atsiskaityti gali naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Revolut, Artea, Urbo el. bankininkystės paslaugomis. Mokėjimai apdorojami Paysera mokėjimų platforma. 


5. Prekių pristatymas

5.1. Prekės pristatomos per siuntų tarnybas, kurių paslaugomis naudojasi www.skanula.lt (Omniva, Lp express).
5.2. Pristatymo terminas: 1–4 darbo dienos nuo apmokėjimo gavimo.
5.3. Prekių pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto siuntimo būdo ir nurodoma užsakymo metu.


6. Grąžinimas ir kokybė

6.1. Pagal LR civilinio kodekso 6.228(10) str. maisto produktai yra negrąžinami, nebent būtų nekokybiški.
6.2. Jei prekė atkeliauja sugadinta, pasibaigusio galiojimo ar kitaip netinkama vartoti – Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu info@skanula.lt per 1 d. d.
6.3. Pardavėjas įsipareigoja išspręsti ginčą per 14 kalendorinių dienų.


7. Duomenų apsauga

7.1. Visa asmens duomenų tvarkymo informacija pateikiama Privatumo politikoje, kuri yra neatskiriama šių taisyklių dalis.


8. Atsakomybė

8.1. Pirkėjas atsako už pateiktų duomenų tikslumą.
8.2. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo nuostolius, jei prekės nepristatytos dėl neteisingai nurodyto adreso ar kontaktinių duomenų.


9. Baigiamosios nuostatos

9.1. Visi ginčai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus – kreipiantis į vartotojų teisių institucijas arba teismą pagal LR įstatymus.
9.2. Taisyklės taikomos nuo jų paskelbimo svetainėje dienos.
9.3. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles nevykdymą ar netinkamą vykdymą, jei tai įvyko dėl nuo jų valios nepriklausančių, nenumatytų aplinkybių (force majeure).

×